Memahami Erti .........Kerjasama Yang Tarbawi

No comments

Rawang, 19 Mei 2012 – HALUAN Malaysia dan Pusat Hemodialisis Nur’Ain adalah dua nama yang saling bergandingan menebarkan khidmat bakti kepada mereka yang memerlukan. Perkongsian bijak yang termeterai secara rasmi pada 19 Februari 2012 telah berjaya memberi khidmat kepada ahli masyarakat yang memerlukan khidmat hemodialisis. Usahasama pusat tersebut dengan HALUAN Malaysia melalui Kelab Kesihatan HALUAN benar-benar menepati matlamat untuk berbakti kepada masyarakat.

 Satu usaha ziarah dan ta’aruf oleh HALUAN Rawang yang telah menjadi tuan rumah kepada usahasama murni ini menyaksikan wakil mereka yang diketuai oleh Pengerusi HALUAN Rawang, En Ahmad Fisal bersama beberapa ahli dan unit mediaHALUANrawang telah berkunjung ke pusat hemodialisis tersebut. Lawatan yang tidak diduga ini telah disambut oleh petugas terlatih Pusat Hemodialisis Nur’Ain yang sedang memberi khidmat mesra kepada para pelanggan. Khidmat profesional petugas di pusat tersebut terbukti melalui khidmat kendalian mesinn hemodialisis, bual bicara yang mesra kepada rombongan yang berkunjung sambil melayani rutin seharian.

 Melalui bicara mesra dengan penerima khidmat Nur’Ain, rata-rata mereka senang dengan layanan yang diterima. Kunjungan kali ini adalah yang pertama dan dirancang secara berkala serta bakal mewarnai sisi yang menjadi keperluan para penerima khidmat di pusat tersebut. Bentuk sumbangan masih lagi diperingkat perbincangan dan sentuhan ukhuwah kekal menjadi intipati kepada kesinambungan usahasama yang murni ini.

No comments :

Post a Comment